nak cerita ni...

get this widget here

Respect yourself

if u want be respected,
then u need to respect yourself first

Love/hate.

once i say I LOVE U.
it will be FOREVER,
But,
once i say I HATE U,
it will be temporary
cause i will never ever can HATE U.
Powered by Blogger.

Followers

Thursday 19 May 2011

see u again..

lagi beberapa jam aq akan berangkat ke  Perak..macam2 yg tengah aq pkir an..
dan macam2 perasaan yg aq rase an skarang..of course aq rase excited,takot,cuak,happy . sedih...UiTM Perak,here i comes...i will leave Nilai for awhile..it's for my future..
hope evrything gonna be fine..
i will miss 
  • My famili...of course la rndu..hari2 rindu..heheh
  • my friends...rndu na mengena an korang2..hahah
  • my baby..rndu na mnje2 ngan baby,n na tido ngan baby..
  • n also my room.. hehehe...
pasni macam2 yang aq akn tempuhi..hehehe,i just hope everything will be fine...
hope kat sane aq mampu berdikari..hehehe.
jadi perantau la aq skali lg..hahah..
tu je la yg aq rse skang niyh...heheh...


skati aq la na membebel pjang lebar..blog aq..hahah..
ok la bye,see u next time...
hug n kisses                  ,farah yuiy.
with full of love

No comments:

Post a Comment