nak cerita ni...

get this widget here

Respect yourself

if u want be respected,
then u need to respect yourself first

Love/hate.

once i say I LOVE U.
it will be FOREVER,
But,
once i say I HATE U,
it will be temporary
cause i will never ever can HATE U.
Powered by Blogger.

Followers

Friday 16 November 2012

Hijrah

Assalamualaikum,tak jawab dosaaa...hee :)
Salam Maal Hijrah kepada semua umat Islam,thanks to Allah cause till now i still can breath..Alhamdulilah,Allah masih beri nikmat untuk menikmati udara yg segar(walaupun tak segar :),hehehe),negara yang aman,kesihatan yang baik dan sebagainya..

ok,so berbalik balik pada topik,hijrah.. sempena Maal Hijrah ni,apa azam korang..of course to be more better right? ada ke yang nak mundur ke belakangkan?..i'm sure semua orang mesti tanamkan azam untuk jadi yang terbaik,dan lebih baik dari sebelumnya..
Pada tahun 1434 Hijrah ini,aku berazam utk menghijrahkan diri aku utk menjadi lebih baik dari sekarang..
there are many things that i need to improved...Insyallah.
aku juga harap aku dpat perbaiki kelemahan aku dari semua aspek..dari segi pelajaran,pergaulan,dan sebagainya..
Kalau cakap nak buat itu ini,memang senang tapi bila nak memulakannya..
mesti ayat ni yang keluar'nantilah'..
haiyooo,itu pun kena ubah tu..hahahaha,insyallah..ok soo

THIS TIME TO
In Shaa Allah


ok,i think sampai sini je laa dulu..semoga kita sama2 berubah menjadi lebih baik yee..
amiinnn..



with full of love

No comments:

Post a Comment