nak cerita ni...

get this widget here

Respect yourself

if u want be respected,
then u need to respect yourself first

Love/hate.

once i say I LOVE U.
it will be FOREVER,
But,
once i say I HATE U,
it will be temporary
cause i will never ever can HATE U.
Powered by Blogger.

Followers

Tuesday 7 May 2013

welcome to 20

Alhamdulilah,pada 29 haribulan April dengan rasminya aku telah berumur 20 tahun,huuhuh..Welcome to the club 20 years old..hahaha,ada ke?..apa2 je laa,tak ada yg special pon pd haritu..thanks to kawan2 yg wish :).thanks sgt sbb ingat..huhuhuh. malam tu ada call from nurul.thanks nurul sbb mainkan gitar and nyanyi lagu utk ittew,terharunyee..huhuhhu,then atyn call..thanks syg..ileb u,hen ada seseorg telah memaksa sy utk bukak instagram,amnoi..rupa2nya ini dia

thanks syg :)

then,kakak senior kita kat uitm call..terharu sgt..dlm banyak2 senior dia yg paling kami rapat..dia da part 5 lpas ni da ta de da dgr dia tanya kita 'awak buat apa ni?. atau pun main kita punye tutu..huhuh..syg awak kaka :)..heee,
keesokan harinya pulak keluar dgn bff kita iaitu nurul..First time ok,sampai ke wangsa maju,ALONE,again ALONE,redah je laa bukan ta biasa jalan sensorg.walaupun ta biasa..hehehe,dia bawak jenjalan dkat wangsa maju naik moto..fuhh gila sesak wangsa maju.huhuh,almaklumlah hari jadi sy tu jatuh pada hari isnin,hari org tgh keje..jln tersangat laa jem,then dia blanja mamak..ta dapat hangout lelama sbb dia perlu ke tempat lainpd waktu ptg..then daa jalan2 pergi rumha dia,berkenalan dgn family dia.lepastu balik.. tu jee..heee,dia ada bg kita hadiah huhuh..na taw ta apa dia?...dia bagi surat yg pjangnya 5 mka surat..huhuhuh,jenuh jgaklaa nak membaca..hehehe..apa isi kandungan surat tu?..adelaaa aku jee yg taw..hahaha,lepastu dia bg buku,pasal KAHWIN ok?..hahaha,kerana Allah aku menikahimu..hehehe,apalaa kakak aku sorg ni..opss lupa nak gtaw aku pggil dia kakak,dia panggil aku adik,walaupun kami sebaya..heee
mug yang comel lote tu pun bff aku yg kasi,Hasmidah..thanks beb :),kononnye na ajak aku keluar pergi bli barang moto,hahaha..skali kau hantar hadiah dpan rumah aku..thanks syg :)..

kepada ibu dan ayah,
terima kasih kerana telah melahirkan dan membesarkan Nurul Farah Ain,
terima kasih kerana memberi didikan,menjaga dan memberi kasih sayang selama 20 tahun ini,
kepada abang,kakak,dan adik2, 
terima kasih kerana telah menjadi abang,akak,dan adik yang baik kepada Nurul Farah Ain,
terima kasih menjaga dan menjadi teman tawa dan duka.
kepada kawan2,
terima kasih kerana sudi berkawan dengan Nurul Farah Ain,
menjadi pendengar,penasihat,ketawa,menangis,dan sebagainya
terima kasih kerana telah menjadi sahabat.
Kepada Mu Allah,
terima kasih kerana aku masih lagi hidup pada umur 20 ini,
terima kasih atas rezeki,keluarga dan sahabat disisi.
Terima kasih atas kehadiran mereka disisi Nurul Farah Ain 


with full of love

No comments:

Post a Comment